Tänään oli koulun päättäjäisissä samanlainen tunnelma kuin ala-asteen kevätjuhlissa. Tytöillä oli hienot mekot päällä ja pojilla krakat kaulassa. Saatiin todistukset, jotka haettiin yksitellen luokan edestä. Suvilaulu vain puuttui.


Sisko ja sen veli saivat kumpikin todistukset 250 tuntia kestävästä kansainvälisestä seminaarista.

 

En ole tänne blogiin kirjoitellut koulusta muistaakseni ollenkaan, sillä koulu ei ole se asia, jonka vuoksi olen tänne tullut. Sen lisäksi en voi kuvitella kenenkään olevan kiinnostunut olenko lukenut espanjan tenttiin vai en tai mitä olen saanut tentistä arvosanaksi. Ketään ei myöskään varmasti kiinnosta kuulla Argentiinan kansantaloudesta ja sadoista kuvaajista, joita olen joutunut katselemaan tuntien aikana, sillä minuakaan se ei kiinnosta.

Olen mä sentään koulussa jotain pientä oppinut. Ainakin sen, että tänne en ensimmäisenä halua tulla bisnestä tekemään, latinalaisessa amerikassa aika ei ole rahaa ja "Everything in Argentina is about Boca and River". Osa tunneista on kuitenkin kulunut pasianssia pelaten syystä ettei mun tietokone suostu yhdistymään nettiin (kerran pelasin jopa shakkia, mutta tietokone voitti ja lopetin sen pelin siihen) ja miettiessä illan ravintolaa tai seuraavan viikon matkaa.


Kaverikuva (vasemmalta: kiintiö saksalainen, mun kämppis, mun veli, mun maha, norsku ja KKT)