5kk Etelä-Amerikassa kohteli minua hyvin. Tänä aamuna astelin vaa'alle ja se näytti lukua 61,2. Täytyy sanoa, että olen ihmeissäni. Luulin, että punaviini ja pihvit olisivat saaneet jotain suurta aikaan. Luultavasti viimeinen kuukausi pelasti minut - en meinaa ehtinyt syödä niin paljon koko aikaa kuin mitä ehdin Argentiinassa ja sen lisäksi kävelin paljon ylämäkiä, mistä saan kiittää inkoja.

Nyt olen ollut kaksi yötä äidin luona. Jet lag ei ole ollut paha ja puolet tavaroista on purettu laukuista lattialle. Pyykit on pesty ja nyt pitäisi miettiä, että mihin laitan kaikki tavarat, sillä en usko äidin olevan kovin kauaa hiljaa kauheasti tavaramäärästä olohuoneen lattialla. Itseasiassa olen hyvin ihmeissäni ettei hän ole jo jotain sanonut asiasta.
 


Hilloja, dulce de lechea, oliviiöljyä, karkkia ja drinkkitarvikkeita
 

Vaatteita ei tällä reissulta tullut ostettua juuri ollenkaan. Sen sijaan minulla on viidet Havaianasit ja mietinkin, että koska voin niitä käyttää, kun lämpömittari näyttää vähän turhan alhaisia asteita tällä hetkellä. Hilloja ostin tietenkin sillä enhän voinut tuottaa siinä asiassa pettymystä itselleni. Viinit vaihtui tällä kertaa vahvempiin juomiin, koska pelkäsin liikaa punaviinipullon rikkoutuvan ja tärvelevän kaikki tavarani ja Knorrin kastikeainekset vaihdoin chimichurriksi, jonka unohdin kuvasta.
 


Havaianaseja - tänne kauppaan mentiin aina kun oli Brasiliassa tylsää. Valinta oli vaikea, kun ne kaikki olivat NIIN ihania.